Pentru ca ne preocupă să-ți oferim cele mai bune servicii acordăm o foarte mare atenție ambalării. Toate produsele de sticlă pe care compania noastră le comercializează sunt ambalate individual folosindu-se separatoare de carton sau alte materiale de protecție. În aceste condiții niciun produs nu intră în contact direct cu celălalt și astfel se reduce semnificativ riscul de deteriorare prin spargere, deteriorare care poate surveni în urma manipulării coletelor de către personalul operatorului de curierat.
De asemenea folosim cutii de carton cu pereți groși pentru a se absorbi suplimentar eventualele șocuri mecanice rezultate în urma transportului. Prin implementarea acestor soluții am reușit să avem un procent mic de colete cu conținut deteriorat.
De asemenea, pentru că suntem conștienți că ne facem bine treaba îți oferim suplimentar și garanția înlocuirii tuturor produselor din sticlă care se sparg în colet/colete în timpul transportului sau datorită manipulării necorespunzătoare.
Garanțăm înlocuirea produselor de sticlă fără niciun cost suplimentar pentru tine. Menționăm că cel mai probabil produsele de sticlă pot fi ambalate în ziua următoare primirii pozelor. De asemenea, luăm în calcul și varianta ca produsul să nu mai fie disponibil pentru moment, caz în care îl vom putea înlocui cu altul asemănător, poți aștepta până reintră în stoc sau îți vom putea rambursa contravaloarea acestuia.
Mulțumim!
Incercam sa va reconectam la server
Reconnecting to the server ...
Reconnecting to the server ...