Garanția de Transport / Manipulare Colete

Pentru ca ne preocupă să-ți oferim cele mai bune servicii acordăm o foarte mare atenție ambalării. Toate produsele de sticlă pe care compania noastră le comercializează sunt ambalate individual folosindu-se separatoare de carton sau alte materiale de protecție. În aceste condiții niciun produs nu intră în contact direct cu celălalt și astfel se reduce semnificativ riscul de deteriorare prin spargere, deteriorare care poate surveni în urma manipulării coletelor de către personalul operatorului de curierat.

De asemenea folosim cutii de carton cu pereți groși pentru a se absorbi suplimentar eventualele șocuri mecanice rezultate în urma transportului. Prin implementarea acestor soluții am reușit să avem un procent mic de colete cu conținut deteriorat.

De asemenea, pentru că suntem conștienți că ne facem bine treaba îți oferim suplimentar și garanția înlocuirii tuturor produselor din sticlă care se sparg în colet/colete în timpul transportului sau datorită manipulării necorespunzătoare.

Garanțăm pentru conținutul coletului/coletelor, de aceea:

  • Nu refuza preluarea coletelor;
  • Dacă curierul te informează că din colet se aude ca și cum ar fi produse deteriorate (sticlă spartă) solicită-i să se prezinte la adresă să-ți predea coletul așa cum este acesta;
  • Plătește-i valoarea rambursului (în situația în care plata nu a fost deja efectuată prin transfer bancar sau prin plata online);
  • Ai dreptul să reții curierul câteva minute ca să poți verifica interiorul coletului/coletelor, dar știm că sunt foarte grăbiți, de aceea poți trece cu încredere peste această etapă;
  • Înainte să desfaci coletul, scutură-l și ascultă dacă din interior se aude sunet de sticlă spartă;
  • Dacă sună a spart, înainte să-l deschizi, fă-i o poză coletului în partea superioară unde este vizibil AWB-ul;
  • Deschide-l și verifică integritatea produselor din sticlă; dacă găsești sparturi, fă-le poze în căsuțele lor; te rugăm să verifici pozele înainte să le încarci – este foarte important ca acestea să fie la rezoluție bună pentru a putea fi vizualizate de noi;
  • Completează formularul Garanția de Transport pe care îl găsești la următoarea adresă: https://www.imbutelieri.ro/garantia-de-transport/formular-garantia-de-transport. Nu uita să încarci fotografiile făcute cutiei/cutiilor și produselor sparte;
  • În cel mai scurt timp posibil un coleg/colegă din echipa Imbutelieri.ro va lua legătura cu tine;

Garanțăm înlocuirea produselor de sticlă fără niciun cost suplimentar pentru tine. Menționăm că cel mai probabil produsele de sticlă pot fi ambalate în ziua următoare primirii pozelor. De asemenea, luăm în calcul și varianta ca produsul să nu mai fie disponibil pentru moment, caz în care îl vom putea înlocui cu altul asemănător, poți aștepta până reintră în stoc sau îți vom putea rambursa contravaloarea acestuia.

Mulțumim!

Loading

Incercam sa va reconectam la server

Loading

Reconnecting to the server ...

Loading

Reconnecting to the server ...

Nu v-am putut reconecta la Server. Va rugam accesati butonul Reincarcare. Reincarcare 🗙
Nu v-am putut reconecta la Server. Va rugam accesati butonul Reincarcare. Reincarcare 🗙